Ocena celująca: 21 pkt.
Ocena bardzo dobra: 18 – 20 pkt.Ocena dobra: 14 – 17 pkt.
Ocena dostateczna: 10 – 13 pkt.
Ocena dopuszczająca: 6 – 9 pkt.
Ocena niedostateczna: 0 – 5 pkt.
Wymagania | Małe | Rozszerzające | Dopełniające | Wykraczające |
Punktacja | 0 | 1 | 2 | 3 |
Przygotowanie kart do albumu | ||||
Zawartość merytoryczna | Zebrane informacje są podstawowe, niepełne. Jest ich mało i posiadają również błędy. | W zebranych informacjach jest sporo luk, ale informacje są poprawne. | Zgromadzonych informacji jest dużo i nie posiadają błędów. | Znaleziono bardzo dużo wiadomości wykraczających poza program nauczania. |
Estetyka wykonania | Praca jest wykonana raczej niedbale, nie posiada grafik, ilustracji itp. | Praca posiada nieliczne ilustracje, grafiki, ale jest wykonana niedbale. | Praca wykonana jest z dbałością, posiada dużo grafik, ilustracji itp. | Praca jest bardzo kreatywna, estetyczna, posiada wiele ilustracji odpowiednio opisanych. Jest kolorowa. |
Terminowość wykonania | Praca oddana po wyznaczonym terminie. | - | - | Praca oddana w terminie. |
Referat | Praca przeczytana, a nie zreferowana. | Praca zreferowana dość chaotycznie. | Praca zreferowana poprawnie i ciekawie. | Praca zreferowana w sposób bardzo ciekawy, uporządkowany, z zastosowaniem technik multimedialnych. |
Przygotowanie modelu Układu Słonecznego | ||||
Przygotowanie materiałów | Uczeń nie przyniósł na zajęcia wyznaczonych mu materiałów do wykonania modelu Układu Słonecznego. | Uczeń nie przyniósł na zajęcia niektórych wyznaczonych mu materiałów do wykonania modelu Układu Słonecznego. | Uczeń przyniósł wszystkie materiały do wykonania modelu Układu Słonecznego. | Uczeń przyniósł wszystkie materiały do wykonania modelu Układu Słonecznego. Ponadto przyniósł ponadprogramowe materiały, aby podnieść wartość estetyczną modelu. |
Praca w grupie | Brak współpracy w grupie. | Praca indywidualna. | Dobra współpraca w grupie. | Bardzo dobra współpraca całej grupy. |
Test | ||||
Wyniki testu | 0-1 pkt. | 2-3 pkt. | 4-5 pkt. | 6-7 pkt. |